#121 lista snodd av olga

I sommar ska jag åka på festival med sonia, hälsa på min bror i LA, hångla och ha grymt kul!


Jag längtar tills på onsdag nästa vecka för då ska jag och Molly på Asking Alexandria (<333333), sommaren och att kunna va ute utan att frysa.


Jag skulle vilja resa till New York, England, Costa Rica (saknar det så himla himla mycket) och månen.


Bästa maten är potatisbullar punkt.


Jag läser Harry Potter.


Jag tittar helst på fina killar på konserter, Family Guy, Harry Potter och Spirited Away.


Jag trillar för fint hår, sött ansikte och lite scene typ


Jag är beroende av facebook, Håkan och kramar.


bästa band/artist är Håkan, BD och Kent. (så älskar jag massor andra band också men dom här kommer jag aldrig släppa taget om).

Jag ångestar över min vikt, skolan och vad jag äter.

Jag önskar att jag vore bättre på att prata med folk om hur jag känner och prioritera skolan bättre.

Mitt bästa ämne i skolan är bild, men kan inte rita.

I helgen ska jag vara med Sonia och kanske Sigrid och Alicia, fika och sånt.

Kvällar tillbringar jag helst på ett tak.


Jag skulle behöva en smäll på käften för att komma i rätt balans.


Snodde listan (och typsnittet...) av Olga. Nu ska jag sova, hejdå!


Kommentarer
Postat av: sonia

Wakie wakie puss

2012-01-22 @ 11:18:47

Gör ett avtryck som sitter länge:

Vad heter du? Jag heter Hedda.
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

@@@? (bara jag som ser mohahaha)

WWW?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0